Celab SLA

"Trygga er investering med våra servicenivåavtal"

Ni har visserligen redan gjort ett pålitligt val men varför inte helt undvika krångel.

Ikon i fet stil för att symbolisera servicenivåavtal.
Radiotekniker som skruvar ihop en Motorola komradio vid sitt skrivbord med flera tekniker, datorskärmar och instrument i bakgrunden.

Om Celab SLA

Som köpare av våra produkter utgår vi ifrån att kommunikationen är viktig för er och att all nedtid därmed är kostsam - om inte till och med farlig. Vi erbjuder 3 olika typer av servicenivåavtal vid sidan av ordinarie garantier för att ytterligare öka er trygghet och kostnadskontroll.

Specifikationer

AvtalsöversiktSLA PassivSLA AktivSLA Proaktiv
AvtalstidLöpande (12 mån)5 årMin 5 år
Teknisk supportKostnadsfri och PrioriteradKostnadsfri och PrioriteradKostnadsfri och Prioriterad
UppdateringsfilerKostnadsfri tillgång ¹Kostnadsfri tillgång ¹Kostnadsfri tillgång ¹
Förändringar av programmeringar/underlagPrioriterad ²Prioriterad ²Enligt överenskommelse
InskicksservicePrioriterad ²Kostnadsfri och PrioriteradEnligt överenskommelse
Utökad garanti-Ja, under avtalstidenEnligt överenskommelse
Service på plats--Enligt överenskommelse
Förebyggande underhåll--Enligt överenskommelse
Inställelsetider/Åtgärdstider--Enligt överenskommelse
Fjärradministration--Enligt överenskommelse
Fjärrövervakning--Enligt överenskommelse
FjärrprogrammeringTillvalTillvalEnligt överenskommelse
¹ Installation inkluderas ej.
² Kostnad för eventuellt arbete tillkommer.
Med Prioriterad menas att företräde ges före icke-avtalskunder
Supporttekniker som hanterar ett supportärende i telefon med fjärrövervakningsapplikationer i bakgrunden.