Celab SLA

"Trygga er investering med våra servicenivåavtal"

Ni har visserligen redan gjort ett pålitligt val men varför inte helt undvika krångel.

Ikon i fet stil för att symbolisera servicenivåavtal.
Radiotekniker som skruvar ihop en Motorola komradio vid sitt skrivbord med flera tekniker, datorskärmar och instrument i bakgrunden.

Om Celab SLA

Som köpare av våra produkter utgår vi ifrån att kommunikationen är viktig för er och att all nedtid därmed är kostsam - om inte till och med farlig. Vi erbjuder 3 olika typer av servicenivåavtal vid sidan av ordinarie garantier för att ytterligare öka er trygghet och kostnadskontroll.

SLA Passiv
Vårt vanligaste avtal som omfattar teknisk support via ärendehanteringssystem, telefon och e-post samt tillgång till uppdateringsfiler via filbibliotek online.

SLA Aktiv
Avtalsformen omfattar samma fördelar som SLA Passiv men adderar utökad och förlängd garanti samt prioriterad inskicksservice hos Celab under avtalstiden (5 år).

SLA Proaktiv
Ett skräddarsytt alternativ som överenskommes i samband med leveranser av systemlösningar. Kan inkludera det mesta som kan tänkas vara aktuellt i ett heltäckande SLA.

Tillval
Avtalen kan kompletteras med fjärrprogrammeringstillval för kompatibel utrustning. Läs mer via länken till höger.

Specifikationer

AvtalsöversiktSLA PassivSLA AktivSLA Proaktiv
AvtalstidLöpande (12 mån)5 årMin 5 år
Teknisk supportKostnadsfri och PrioriteradKostnadsfri och PrioriteradKostnadsfri och Prioriterad
UppdateringsfilerKostnadsfri tillgång ¹Kostnadsfri tillgång ¹Kostnadsfri tillgång ¹
Förändringar av programmeringar/underlagPrioriterad ²Prioriterad ²Enligt överenskommelse
InskicksservicePrioriterad ²Kostnadsfri och PrioriteradEnligt överenskommelse
Utökad garanti-Ja, under avtalstidenEnligt överenskommelse
Service på plats--Enligt överenskommelse
Förebyggande underhåll--Enligt överenskommelse
Inställelsetider/Åtgärdstider--Enligt överenskommelse
Fjärradministration--Enligt överenskommelse
Fjärrövervakning--Enligt överenskommelse
FjärrprogrammeringTillvalTillvalEnligt överenskommelse
¹ Installation inkluderas ej.
² Kostnad för eventuellt arbete tillkommer.
Med Prioriterad menas att företräde ges före icke-avtalskunder
Supporttekniker som hanterar ett supportärende i telefon med fjärrövervakningsapplikationer i bakgrunden.